Sosyal medya pazarlamacılığı
Markanızı Farklılaştırın ve Mesajınızı Sosyal Medya Pazarlama ve Reklamcılık ile Güçlendirin
Tüketicilerin %70’inden fazlasının bir markanın sosyal medyada var olmasını beklediği bir çağdayız. Ancak, herhangi bir sosyal medya varlığı tüketicisi, markanızın özel, uyumlu bir sosyal medya stratejisine sahip olmasını beklemez.
Hemen hemen her işletme sosyal medya pazarlama hizmetlerinden yararlanabilir. Çoğu şirket, işlerini pazarlamak için sosyal medyayı kullanmaları gerektiğini bilse de, Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin vb.’ye hangi ağlara yatırım yapacaklarını veya ne kadara yatırım yapacaklarını bilmiyorlar ve işte bu noktada sosyal medya yönetim hizmetlerimiz devreye giriyor.
Blue Corona’nın sosyal medya yönetimi ve reklam hizmetleri, işletme sahipleri için sosyal medyanın karmaşıklığını ortadan kaldırır ve işinizi en iyi bildiğiniz şeye bağlı kalmanızı sağlar!
Sosyal sürecimiz genel olarak pazarlama yaklaşımımıza benzer: TRACK > TEST > TWEAK > REPEAT. Basitçe söylemek gerekirse, ölçemediğiniz ve izleyemediğiniz şeyi maksimize edemezsiniz. Daha iyi veriler, daha iyi sonuçlara eşittir. Aşağıdaki sosyal medya hizmetleri listemiz ve paketlerimiz hakkında daha fazla bilgi edinin!
Sosyal medya kampanyalarının yürütülmesi düşük maliyetlidir ve özellikle ulaşmak istediğiniz kitleye hedeflenebilir. Blue Corona’da sosyal medya uzmanlarımız, hangi sosyal medya platformlarının olası satış başına en düşük maliyeti ve en yüksek reklam harcaması getirisini sağladığını daha iyi belirlemek için temel veriler geliştirecektir. Aşağıdakiler de dahil olmak üzere çeşitli platformlarda ücretli sosyal medya kampanyalarını izlemenize ve test etmenize yardımcı olabiliriz:
Facebook reklam kampanyaları, maksimum izleyici katılımı için reklamınızda hem metin hem de fotoğrafların görüntülenmesine izin verir. Kitlenizi ilgi alanlarına, demografiye ve coğrafyaya göre hedefleyebilir ve ayrıca tıklama başına veya bin gösterim başına ne kadar ödemek istediğinizi (1000 gösterim başına maliyet) belirleyebilirsiniz.
Instagram pazarlaması (Facebook reklam platformu aracılığıyla yapılır), görsel ürün ve hizmetleri olan her işletme için olmazsa olmazdır. Sadece en popüler ikinci sosyal platform değil, aynı zamanda kullanıcıların %74’ü günlük olarak oturum açıyor. Kitlenizi ilgi alanlarına, demografiye ve coğrafyaya göre hedefleyebilir ve ayrıca tıklama başına veya bin gösterim başına ne kadar ödemek istediğinizi (1000 gösterim başına maliyet) belirleyebilirsiniz.
YouTube, ikinci en büyük arama motorudur ve herhangi bir kablolu ağdan daha büyük bir yetişkin kitlesine sahiptir. Televizyondan farklı olarak, bir YouTube pazarlama kampanyasına yatırım yaptığınızda, reklamınızı yalnızca hedef kitlenize hedefleyebilirsiniz. Ayrıca, YouTube’da reklam vermek, onu AdWords hesabınıza bağlamak kadar kolaydır.
LinkedIn reklamcılık hizmetleri, daha fazla B2B müşterisiyle etkileşim kurmanıza olanak tanır. Yaklaşık beş LinkedIn üyesinden dördü iş kararlarını yönlendiriyor ve üyeler diğer sosyal platformlardan 2 kat daha fazla satın alma gücüne sahip. LinkedIn Reklamlarında tıklama başına maliyet veya bin gösterim başına maliyet (1000 gösterim başına maliyet) olmak üzere iki ödeme seçeneği vardır.
Houzz pazarlama hizmetleri, tadilatçılar, mimarlar ve inşaatçılar gibi ev geliştirme şirketlerinin ev geliştirme fikirleri arayan müşterilerle bağlantı kurması için harika bir yoldur. Ağın ücretli platformu olan Houzz Pro+, fotoğraflarınızı ve görünürlüğünüzü artırmanıza, profiliniz hakkında daha fazla bilgi edinmenize ve birden fazla kategori ve hizmet alanı seçmenize olanak tanır.
Twitter, tweet katılımları (retweetler, favoriler, yanıtlar), web sitesi tıklamaları, uygulama yüklemeleri veya katılımları, takipçiler ve hatta olası satışlar dahil olmak üzere kampanyanızın hedefini seçmenize olanak tanır ve yalnızca belirttiğiniz eylem gerçekleştiğinde sizden ücret alır. Ek olarak, Twitter maksimum günlük bütçeye ve maksimum işlem başına maliyete izin verir.
Sosyal medya tartışması, arama dünyasında yıllardır sürüyor. Google Webspam ekibinin başkanı Matt Cutts, bunların önemli olduğunu inkar etti. Öte yandan, akıllı insanlar araştırmalar yaptı ve temelde “evet, önemli” dediler.
Aşağıda, sosyal medyayı, özellikle de Facebook’un arama sonuçlarıyla gerçekten ilişkili olduğunu gösteren bir Moz ranking faktörleri anketinden bir pasaj bulunmaktadır.
Facebook beğenileri ve paylaşımları sıralamaları etkiler; sadece geleneksel sıralamayı düşündüğümüz şekilde değil. Sadece daha fazla beğeni ve paylaşım almak doğrudan bir sonuç vermeyecektir, ancak bu, web pazarlama stratejinize başarılı bir şekilde saldırdığınız anlamına gelir.
Güvenli Alışveriş